Prades Bosc torna aquest cap de setmana amb una desena edició

L’activitat estrella és l’exhibició de tall de figures amb serra mecànica

Prades recupera de nou el festival Prades Bosc que celebrarà la desena edició del dissabte 30 d’octubre fins l’1 de novembre.

L’activitat estrella del festival és la demostració de tall de figures amb serra mecànica que es farà a la Plaça dels Arbres el dilluns 1 de novembre de deu del matí a dues de la tarda. Al acabar es sortejarà una de les figures.

El dissabte d’onze del matí a una de la tarda engega el festival amb la jornada de portes obertes al castell. A l’espai s’han realitzat tasques de recuperació per a la posterior creació d’un Centre d’Interpretació dedicat a la figura de la reina Margarida de Prades. Les obres es van iniciar al març i han finalitzat recentment.

El mateix dissabte a les dotze de la nit comença la Festa Jove el Castanyàs amb Dj Aleix Balleste al Centre Cívic amb entrada gratuïta. Serà obligatori portar mascareta i per entrar caldrà el passaport COVID.

El diumenge a les vuit del vespre el grup d’avis organitzen sopar i ball amb Premium Quartet al Centre Cívic. Per participar-hi és imprescindible presentar el passaport COVID. Els preu pels socis és de 10 euros i pels no socis 12 euros. Els interessats poden reservar fins el dia 29 d’octubre a l’oficina de turisme.

Durant el cap de setmana d’onze del matí a una de la tarda i de cinc de la tarda a nou del vespre qui vulgui podrà adquirir castanyes a càrrec de l’AMPA al Portal.